donderdag 6 augustus 2009

Mariner Matrozenjurkje




Het wordt maat 86. 'k Heb nu al zin om vanavond te starten.
De stoffen komen vrijwel exact overeen met het plaatje.

Ik ben van plan om er ook nog een broekje bij te maken....we zullen zien!

Nou, ik ben gisteravond inderdaad begonnen....
Schoudernaden gestikt en mouwtjes ingezet.
Toen had ik het zo vreselijk warm, dat ik ben gestopt!
Vanavond gaan we weer vrolijk verder....

We schieten al lekker op!!

Kraag is af....wat een dramawerkje om dat bandje netjes recht te stikken zeg!
'k Heb op de markt een soort lint gekocht wat je vast kunt strijken, na het afkoelen trek je het papieren randje eraf en kun je het lint vast strijken. Dan alleen nog stikken!
Scheelt een heel stuk!

Verder zit de jurk helemaal in elkaar. Alleen de mouwtjes moeten nog een zoompje en knoopsgaten maken...
Morgen eerst knoopjes kopen.

Hij is af!
Persoonlijk vind ik het zeeeeeeeeer geslaagd!
'k Heb ook al ondervonden dat het speeltuinvriendlijk is.

Je ziet het op de foto's niet, maar ik heb er ook een broekje bij gemaakt!

1 opmerking: