dinsdag 11 augustus 2009

Award!!

Jaja! Ik maak nog geen maand een blog en heb nu al een award! Dat moet je kunnen!!!
Bedankt

5 dingen die mij gelukkig maken?

1.God
Geloof in God is mijn grote motivatie.
Weten dat hij altijd om mij geeft en voor mij zorgt, maakt dat je bergen kunt verzetten.
Ik voel me gedragen, terwijl er ook dingen zijn die ik liever anders had gekozen.
Er wordt 24/7 voor mij gezorgd en dat maakt mij gelukkig!

2.gezondheid.
Ik heb wel een aantal keer gezien dat het je helemaal kapot kan maken als de mensen van wie je houd niet helemaal gezond zijn. Heb ervaren dat je daar behoorlijk stuk aan kan gaan...
Gelukkig is iedereen op het moment zo gezond als een visje!!!! Glorie aan God!!

3A.gezin
Ik heb een prachtig gezin!
Een hele lieve man, en 3 lieve kinderen.
Alles gezond en houd van elkaar...
't Is prachtig om ze samen te zien opgroeien, zeker als je weet dat het niet iedereen gegeven is...

3B.familie
Hier geldt eigenlijk hetzelfde als voor gezin, alleen staat het net weer een stukje verder van je af. Wel leuk om te beseffen dat je bij 2 gezinnen hoort. Je eigen gezin en je 'ouderlijk' gezin. Ik voel me gelukkig bij allebei even op mijn gemak!

4.werk
Ik werk fulltime, Kris is fulltime huisman.
Persoonlijk zou ik het niet zo gekozen hebben, maar daar denk ik maar niet teveel aan. Dit is nu mijn manier om voor ons gezin te zorgen. Wat de toekomst brenge mogen....
Gelukkig heb ik het erg naar mijn zin en ga niet tegen mijn zin in. Ik voel me er prettig en gewaardeerd.

5.hobby
Mijn hobby's zijn muziek maken en kleding maken.
Speel nog altijd met veel plezier in een harmonievereniging euphonium.
Naaien vind ik ook echt leuk.
Zeker nu ik ook zie dat er verbetering in zit!

Nu 4 mensen aan wie ik de award geef....zouden er eigenlijk 10 moeten zijn, maar ik ben nog niet zo bekend met bloggen hoor....sorry...
Als je hem al een keer gehad hebt, mag je je zeeeeeeeeer vereerd voelen, want ik volg jullie op de voet ;-)

1.Linda1969
2.Rietjetoe
3.webhex
4.marijkeqje

2 opmerkingen:

  1. Superbedankt! Ik voel me zeer vereerd! Ik merk dat er blijkbaar veel mensen die ik totaal (nog) niet ken mijn blogje volgen.. Leuk om dat zo te weten te komen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo het een en ander te lezen en te zien. Ik ben het helemaal met je eens en blijf je volgen. Er zijn al meer volgers heb ik gezien.
    Nou, mammie is trots op je. I love you.

    BeantwoordenVerwijderen